بانک تور درنا

ساخت وبلاگ

 

باغ ارم یکی از معروف ترین و زیباترین باغ های تاریخی ایران است که در شهر گردشگر پذیر شیراز واقع شده است و هر ساله گردشگران داخلی و خارجی زیادی برای دیدن آن به استان فارس می آیند.
باغ ارم را باغ گیاه شناسی شیراز نیز می نامند.
این باغ در شمال غرب شهر شیراز واقع شده است که تاریخ دقیقی از زمان ساخت آن ثبت نشده اما در سفرنامه های مربوط به قرن دهم و یازدهم هجری توصیف هایی از باغ ارم به چشم می خورد. همچنین این باغ زیبا در دوره های سلجوقیان و آل اینجو (خانواده‌ سلطنتی در دوره مغول‌ها) پا بر جا بوده و کریمخان زند فرمانروای ایران در دوره زندیه کوشش بسیاری در جهت بهسازی و ترمیم این بنا کرد.
در زمان حکومت ناصرالدین شاه قاجار عمارتی در باغ ارم ساخته شد که تا کنون پابرجاست. این باغ هفتاد و پنج سال به دست سران ایل قشقایی افتاد که در این دوره عمارتی در باغ ساخته شد و در دوران پهلوی باز پس گرفته شده، سپس توسط دولت و حمایت مالی محمد رضا پهلوی و فرح خریداری و تعمیر شده و به دانشگاه شیراز اهدا گردید. در حال حاضر نیز این باغ در اختیار دانشگاه شیراز است.
بانک تور درنا...
ما را در سایت بانک تور درنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : درنا dornalahze بازدید : 223 تاريخ : دوشنبه 31 ارديبهشت 1397 ساعت: 16:10

در این قسمت از سایت قصد داریم اطلاعاتی کلی در رابطه با کشور ‏دانمارک در اختیار گردشگران تور دانمارک و همچنین کاربران سایت قرار ‏دهیم. دانمارک یکی از کشور های شمال اروپا است و حدود 6 ملیون نفر جمعیت ‏دارد زبان رسمی این کشور دانمارکی می باشد مردم آن علاوه بر زبان ‏دانمارکی به به زبان های دیگری مانند فاروئی، گرینلندی و آلمانی هم تکلم ‏می کنند.خوب است بدانید کشور دانمارک یکی از موسسین سازمان ملل و ‏ناتو می باشد و جنوبی ترین کشور شبه جزیره اسکاندیناوی است. 

بانک تور درنا...
ما را در سایت بانک تور درنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : درنا dornalahze بازدید : 211 تاريخ : شنبه 29 ارديبهشت 1397 ساعت: 20:39

گردشگران تور اتریش بهتر است بدانید که کشور اتریش جزء یکی از زیبا ترین کشورهای اروپای مرکزی و پایتخت آن وین می باشد. اتریش از سمت غرب با کشور سوئیس، از سمت جنوب با ایتالیا، از سمت شرق با مجارستان و از سمت شمال با کشور آلمان هم مرز می باشد. طی آخرین آمارهایی که در سال 2012 برای اطلاع مسافرین تور اتریش منتشر شد : به طور رسمی اعلام شد این کشور 84855 کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر 10500 میلیون نفر را در خود جای داده است. ویژگی های بسیاری از قبیل: آژانس بین المللی انرژی اتمی، دفتر رسمی سازمان ملل متحد در پایتخت اتریش یعنی وین، آژانس بین المللی انرژی اتمی و خیلی از سازمانها، ارگان ها و نهادهای بین المللی دیگر در کشور اتریش وجود دارد که این کشور را جزء مهم ترین کشورهای اروپایی تبدیل کرده است. 

بانک تور درنا...
ما را در سایت بانک تور درنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : درنا dornalahze بازدید : 211 تاريخ : شنبه 29 ارديبهشت 1397 ساعت: 14:30